Så blev vi 17







Ingen vanlig dag för det är min egna födelsedag hurra(?). Hemming och Hennings dag i kalenderna lika med Claras födelsedag. Kan ju nästan tro att det är sommar! Helt otroligt väder. Igår vart det släktkalas på Hagen! Mycket studsmattehopp, god mat och fina presenter. 22 maj startade med lite nationellaprov i matte.. shoho?! Gick bajs. När det var klart begav vi oss mot 035 där våra bilder var hängda och vernissagen för veckan började. Fint blire. Demonstration utanför Rådhuset. Hett som tusan och hoppas verkligen dom fattar!!! Sist men inte sämst(?), kvällsmat på Bulls's uteservering med mina absoluta favoriter. Hur gott som helst! Jag är evigt tacksam för alla fina gratulationer, telefonsamtalen från oväntat håll är nästan bäst! Tick och tack för mig. I morgon hoppas vi på en fin dag med Sture på stan. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback