You make beautiful things

Nu ni har gamlingarna i detta hushåll gått och köpt sig en bjässe till tv. De är nog fler än jag som är förvånade. Har även fått mig en hiiiiiiiiiiimla massa kanaler till mitt rum. Lite nostalgiskt sådär att titta på Kalle Blomkvist, med dansk text dessutom ;) På tal om inget, jag har spånat lite på den kommande sommaren. De blir en minst lika fin sommar som den förra. Ska förmodligen jobba hela sommaren med men kommer få tid för en fantastisk midsommarafton uppe i Torpa, en vecka på Hönökonferensen och en tripp till en festival. Gullbranna eller Frizon? Världens beslutsångest. Frizon dit mina älskade konfakompisar kommer åka till eller GF här i Halmstad där de fantastiska bandet Gungor ska spela? Lyssna själva, de går nog inte att missa.. http://www.youtube.com/watch?v=OR7VOKQ0xJY Men jag missar gärna inte chansen till vännerna. Gaaaaaaaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback