Sommartänk

Måste säga att jag blir störd av att längta till sommaren! Borde antingen ligga i sängen och vila bort huvudvärken eller plugga till mitt prov.. men vad gör jag? Jo jag sitter och drömmer mig bort till sommaren genom att titta igenom mitt och Annas bloggarkiv. Jag skulle kunna döda för att få sommarlovet nu! Men döda blir så blodigt och jobbigt så.. Får se från den ljusa sidan och tänka att jag ska få åka skidor om en vecka. Mihi!
Dagen i korta drag: Försovning, kortkort engelska och historia, invidueltvalinfo, snicksnack med liten Johan, håååååååla, litta David och liiiiite matte. Helt okej! Mimjaao
 
Snyggaste jag sätt på länge


Kommentarer
Emelie (: säger:

så sööööta ni är! <3

2012-02-13 | 19:46:43
Bloggadress: http://emphotograph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback