Jag tror han är en ängel

Tjingtjong Kinees! Slängde ihop mig en liten header på cirka 3h.. Photoshop cpepade som TUSAN så när jag väl vart färdig försvann allt om och om igen! Så det här var min sista utväg så den blev ganska enkel men bättre än den förra. När mitt hår blivit klippt och slingar och kroppen blivit lite brun ska jag nog börja fundera på att kanske finnas själv med på headern. Känn på den! DTF-eftermiddag i morgon och mina kära lärare ställde in lektionerna på förmiddagen så jag ska soova länge, ut och spring och ta mig en fotorunda. Innan jag började med min header försökte jag mig på att göra en stop motion med en lite cookie. Det gick inge vidare.. men en vacker dag ska det bli riktigt bra och då slänger jag upp den här. Nu ska jag städa lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback