Even if you don't try..

Jahaja, då var det dags för en liten ursäkt kanske :) Jag har nämligen fått höra "Clara, du suger på att blogga!" Så ja.. Anledningen till detta har ju inte varit brist på t ex utan det finns det mycket mycket gott om från församligshelgen bl a. Det har väl varit brist på orken och tiden antar jag.. Så ja, idag hade vi faktiskt en liten redovisning av våra foto som hade temat färg som jag möjligtvis kan ha nämnt innan. Det fick bra men var inte alls nöjd. Det verkade inte många vara :p Efter skolan blev det Skånskan med gamla ÖDtjejer som jag så lite träffar till vardags, det kändes bra! Kan meddela att vi numera är 11 elever i f1. Alla lämnar oss, Buhu. Men vi är lika glada för det :) I morgon är det sovmorgon och sedan tagga till för matteprov. Efter skolan ska systern slinga håret på mig och sedan körövning i Skedala. Hörs i möööööööööööööön :*
Anna fick agera modell på dem övrebilderna.. Ni kommer få stå ut med lite randoms då och då

Kommentarer
Anna säger:

hur menar du med att ni är lika glada för det?

2011-10-14 | 18:34:59
Bloggadress: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback