Konfirmationen Är Det Bästa Som Hänt!

En dålig liten Andersson ligger i sängen och pustar.. Jag åkte hem från skolan idag och hoppade bums i säng och somnade. Men helgen har i alla fall varit helt fantastiskt! Att man kan få sååå himla många goa vänner på bara 3 veckor och 3 dagar. Allt detta är så go "paus" från livet, att man glömmer allting som händer hemma och bara leker, äter, lär sig, ber och lever livet. Tycker om alla konfirmander och ledare så otroligt mycket!! Jag är faktiskt inte alls ledsen för i sommar kommer dem flesta av oss som jag säkert redan sagt ska till Klintagården över midsommar sen ska jag till Hönö med vännerna hemifrån och kommer då träffa Olle och Ebba och sen har vi Frizonfestivalen. Jag längtar så jag kan spricka! Happy! Jag har lite dåliga mobilbilder från helgen men dem orkar jag tyvärr inte lägga in för tillfället men om ni vill se lite så gå in på dessa länkarna. Madde, Rebecca, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback