Halv Åtta

Hoj! kan börja med att meddela att min säng är helt underbar! Så mjuk och gosig. Här ska jag stanna för resten av kvällen :)
Idag i skolan hade jag och min grupp på musiken vår uppspelning. Jag på trummorna, jihaa. Begåvad som jag är gick det bra men alltsamman lät som en grupp spädbarn som fått tag it. hehe! Efter school åkte jag och Fridan in till stan och shoppade. Mitt mål var ju att köpa träningsbyxor och sportbh, och jag hittade VÅR JACKAN!  Den blev inte köpt men min blir den en dag!
I morgon skriver vi nationella i no. Nervös är väl kanske inte ordet jag skulle använda men lite pirrigt är det allt. Men på eftermiddag ska tjejerna och jag upp på Galgberget för en runda. Längtar! Nu ska jag måla naglarna med mitt älskade pieces nagellack och titta på Halv ¨tta hos mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback