He Reigns From Heaven Above

Shulilu! Humöret är för tillfället tippentoppen, mycket skönt må jag säga. Jag sitter ju nämligen i soffan, laddar ner O.C säsong 4, lassar naturgodis och lyssnar på musik. Om någon tar jag och mina ben och går till friskis för ett gympass, då mår jag bra!! Idag gjorde vi labben i no, faktiskt ganska roligt. När jag tagit på mig förkläde, glasögon och tidtagarur runt halsen fick jag Jensens kommentar "Jäklar Clara, du klär verkligen i det!" Haha ja du tack, det här med labbar är nog min grej ändå. haha!
Jag sitter och funderar lite över mitt hår.. Mycket svårt säger jag bara! Klippa kort? låta det växa? slinga? tona? Gaaaah! Men det lutar faktiskt mest år slinga mycket mycket blondare och klippa axellängd? Vad tror ni?  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback