"för västkustens tjejer är det bästa som finns!"??

Man slutar aldrig förvånas under detta helsköna sommarlov! Massa kalasbra händelser. Jag börjar med gårdagen, jag och Anna bestämde oss för lite pizzaätande på Capri - mobbat men så mysigt! Som alltid satte vi oss på Robert's efter, en smarrig kopp te och massa galet kortspelande fram till stängningsdags. Vi pallrade sedan våra arma kroppar runt en sväng tills det blev vilning på storatorg. Vem kommer inte fram då om inte en stockholmare? Jag har för tillfället inte en susning om vad han sa men tätt därefter kom tre grabbs till. Dessa riktigt sköna grabbarna spenderade vi resten av kvällen ute på torget, även lite knäppt gubbesök fick vi också. Annis nattade över här vilket lädde till ett stadsbesök tidigare idag med lunch på Sandy's. Vi åkte på after beach i lite pissigtregn och åt på Gastons med våra kompanjoner. För att få lite tidsfördriv blev det chilldill i Picassoparken med Anna tills vi fick nödrop från tågstationen av lilla Filip. Spelat kort på en filt uppe på tågperonjen sent på kvällen har inte alla gjort va??? Vi har!
Nu ligger jag i min ybergoa säng.. Ler åt dagarna och äntligen får jag släcka lampan i tid. I morgon blir det tidig uppstigning för att sedan möta upp Anna och the gang för ett farväl för denna gången. "Vi kommer tillbaka om två år." har vi fått höra. Uppmuntrande? Jaja, inga sura miner. Det tjänar ingenting till har jag hört :) Eftersom att jag suttit med detta sketna inlägg i en timme nu så kommer resten av bilderna in i morgon. Natti

Kommentarer
Anonym säger:

Jättebra skrivet :)

2011-07-30 | 04:51:12
anna säger:

en annan femma är att Anna ser ut som en trött och efterbliven jävel på den bilden :)

2011-07-30 | 09:12:18
Svar säger:

Filip - Du är allt för hyggli!

Anna - Det är du icke fisalisa!

2011-07-30 | 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback