DagenTjabb

Hejhopp! Det blev inget inlägg igår pga att när jag skrivit inlägget på mobilen tryckte jag på fel knapp och allt försvann, lika så mitt humör så jag sket i det.. Men det jag skulle skriva igår var att jag hade varit på friskis och gjort ett aerobics- och gympass med tjejerna. Jag var helt död när jag kom hem efter en lång dag i skolan också!
Men åter till verkligheten! Jag måste säga att jag tycker det är jätte kul i skolan om man bortser från lektionerna som skolan består av mest i och för sig men rasterna och att man är tillsammans är såå kul! :) När jag kom hem la jag mig i sängen och startade cd1 av Diselråttor och sjömansmöss men somnade väldigt fort. Nu har jag precis ätit och har återgått till sängen och ska strax byta lakan i sängen.
En gullig bild på bruna Ellinor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback