Skola, Träning, Bajsbussar

Hejsan hoppsan! Jag är en aning avslagen just nu. En lång skoldag och ett intensivt jympapass med Anna. Så det är i alla fall en skön känsla! Ni kanske har hört om våran bussincident på fb.. om inte så kan jag dra till med en liten förklaring. Jag och Anna skippade avslappningen på passet för att hinna med bussen som gick 18.39. Så vi gick i lugn takt för att vi hade ganska mycket tid. Men när vi kommer upp på stigen och har kanske 5m kvar till hållplatsen ser vi den köra förbi! Anna slänger sig i snön med huvudet före och skriker samtidigt som hon tittar på klockan som precis slår om till 39. Himla bajs.. Så där satt vi, två skit trötta och kalla tjejer ute i vintern och nästa buss gick 40 minuter efter. Men vi överlevde trotts omständigheterna och här sitter jag nu. I sängen ny duschad i morgonrocken och strax ska jag krypa ner och sätta på en film. I morgon väntar en vanlig dag i skolan! Puss :*

Anna gör en galen min på bilden så det är inte som det ser ut ;)

Kommentarer
anna säger:

Haha kolla min haka!!!!!

2011-01-26 | 15:37:03
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback