Shopping, Valentine's 'Day

Singlarna håller ihop i vått och tort!
Efter en lång och tråkig dag i skolan gick jag och min kära syster och köpte det sista till mig till Sälen. Jag blir så oerhört nöjd med mina skidkläder så jag får nog ta och ta en bild på det någon dag innan jag åker. Senare, vid kanske 6 gick vi tre, Anna, Becca och jag, och fikade på Roberts. Jag tycker om er otroligt tjejer, ni är för goa! :)
Nu sitter jag i sängen och är helt död framför Top Model. Febern har börjat krypa fram i mig så jag mår bajs. Pappa ligger redan i sängen och är sjuk med feber. Jag ber för allt i världen att jag ska må bra till nästa vecka. Om jag ska vara sjuk så är jag det gärna nu! Hörs i morgon

Kommentarer
anna säger:

HAHAHA på den bilden förstår man varför jag e singel ;)

2011-02-15 | 09:18:50
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/
anna säger:

Klipp bort mig så e du snäller!

2011-02-15 | 09:19:33
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback