vi som skrattade nyss..

Uppdatering?! Skälet till denna lilla paus är att jag hade tanken på att göra ett inlägg med lite bilder från kräftskivan men så klart har jag glömt kameran någonstans, förmodligen hos mamma för jag hittar inte den. Jag har därför inte haft lust att lägga in något men bloggen blir ju ganska jättetradig om det inte kommer in något nytt.. Det som hänt har väl inte varit jätteintressant. Jag har varit i skolan, shoppat tränat och tittat på första säsongen av The Hills och ska PRECIS börja på säsong två. Jag är heeeeeeeelt galet beroende! Så därför kan jag inte skriva mer, faaaaaast jag slänger in en gammal men yberfin låt av Melissa Horn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback