The Tall Ships Races

Dags för lite bloggande kanske?? Jag har haft fullrulle hela helgen kan jag meddela. The tall ships races ägde rum i Halmstad från fredag till måndag som kanske många var medvetna om.. Jag och Julia jobbade dagarna på Hotell NattiNatti från halv åtta till tre på dagarna och på kvällarna var det massa skoj med konserter och annat nere i hamnen. Jag har därför varit helt slut och inte orkat starta dumburken någon gång. Vi tittade på bland annat Timbuktu och September som var helt sjukt bra! Massa svett och maaaaaassa halsont efter det dära, men kul som tusan hade vi. Fick en braig avslutning på kämpiga dagar nämligen att jag fick träffa min väldigt efterlängtade vän igår kväll. Nu har jag nääääästan precis packat färdigt min röda pärla inför lite grymma dagar på festival - Frizon. Tåget går 06.30 i morgon och jag är så taggad! För att inte bryta min lilla tradition med att lägga in bild på min fyllda väska så ska jag faktiskt ta och göra det i nästa inlägg för nu kommer två dåliga bilder från helgen. Jag fick faktiskt en bild på Erik Amarillo med men det blänkte så i glasögonen hans så det är inte lönt att visa. Kanske en annan gång..
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback