HP Maraton

Jag är heelt död! HP maratonet blev inte mycket till maraton, vi såg 1an, 2an och 6an.. Klockan blev i alla fall runt 5 när vi kom i soffan. Där sov vi i 3h sen var det dags att städa och plocka iordning lite. Vid 8a åkte jag och Anna hem och min plan var att när jag kom hem skulle jag äta frukost sen ut och springa men nej du tack.. Frukosten fick jag inte ner och jag somnade i sängen i några timmar. Nu har jag och pappa precis ätit mat och fått i oss lite jordgubbar, hur gott som helst!! Nu ska jag nog ta mig en liten lur igen för mitt huvud är ur funktion..
Galet kassa bilder

Kommentarer
anna säger:

min arm på den bilden ser helt fantastisk ut! Böjd åt alla håll och kanter :) <3

2011-04-30 | 14:29:41
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback