För Det Är Så Jag Säger Det, Du Är Det Finaste Jag Vet

Shit vad gutt det är när det verkligen lyser om en! Jag är hur glad som helst och anledningen håller jag för mig själv. Ni måste faktiskt erkänna att ni inte hade trott detta, jag som är så nere när jag bloggar ;) Jag ligger visserligen i sängen och har superduper huvudvärk och bara lyssnar på åskan.. Skolan var helt okej, vi hade "föreläsning" om något EVS och efter det fick vi sluta och skippa sista lektionen. Vädret har ju inte varit helt fel heller.
5 min senare - Nu njuter jag faktiskt sönder av leendet på lepparna och Håkan Hellström i öronen.. Det har skett ett mirakel faktiskt! Mamma kom till mig i morse och sa att det fortfarande fanns hopp för mig och så visade hon en artikel i tidningen "Håkan Hellström tillbaka i sommar". Shiiiho alltså! Håkan måste ha läst mina tankar och mitt inlägg.. Min Fina Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback