Tjejerna Är Mer Än Bra

Jahopp, då var det kanske dax för mig att masa mig in på datorn.. Dagen har varit lång. Vaknade vid 10 och redan då började jag titta på O.C. Gick ut på stan sen med pappa och köpte finfint tyg till min sänggavel som jag någon gång i tiden kommer lägga in bild på. Nu ikväll har vi varit hos farmor och "firat" min kära faster, GOD MAT!
Ligger förtillfället i sängen och har ont i ryggen.. tänkte titta på Taken ikväll och sedan njuta av att veta att det är studiedag i morgon, sweet! Lördagen får jag ju inte glömma! Som sagt så kom Julia till stan då vi köpte presenter. Vi köpte baguetter som vi fixade hemma hos mig som avnjöts på balkongen. Hur skönt som helst! Varmt och mysigt. Tog bussen hem till henne där vi lassade i oss glass och annat gott. god natt på er <3
Kvällen var toppen!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback