Jag Är Mörbultad..

Känner mig en aning mörbultad! Jag är trött som en as, jag har överansträngda ben vilket gör skit ont så jag haltar runt som en gammal tant, jag är hes i halsen och jag har extrem verk i tänderna/överläppen/näsan efter ett fetingslag igår på basketen. Min lördag är helt enkelt fullbordad. Men inga sura miner, det är bara att bita ihop, aaj! Det som står på schemat än så länge är att jag ska försöka få rent mina converse som jag hade igår.. dem är bruna. Sen ska jag städa mitt rum och byta påslakan, soho! Ikväll ska jag hem till Julia :)
jag längtar till sommarkvällar!!

Kommentarer
anna säger:

Åhh vilken skön bild du funnit! :)

2011-04-16 | 15:08:58
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback