Vila i frid min älskade mobil

Hejsvej! Jag suger på att blogga nu för tiden! Jag börjar skriva men sen inser jag att de låter inte klokt de jag skriver, ser så konstigt ut :P Idag har jag bara varit hemma och tittat på film i alla fall. Så just nu håller jag på att packa skiten till pappa sen blir det nana.. Ska till Ge-kås i morgon med familjen och min bästa bompis Julia :) Jippi!
Måste meddela att min kära mobil som jag nu haft i 2,5 år nu har lagt av så nu får jag leva på gamla skit mobiler till jul. Hittade faktiskt massa gamla och goa sms från ca ett år sen, så sött :) Nu så ska jag ta mig här i från. Farväl <3

Kommentarer
jonna säger:

tycker du ska uppdatera oftare! :)

2010-10-18 | 14:47:39
Bloggadress: http://jonnamared.blogg.se/
Sofia säger:

Clara, du har bara haft den 2,5 år.. :o

2010-10-20 | 08:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback