Dom Kommer Kliva På Dig Igen

Folk som vill få oss irriterade lyckas verkligen! Alla lägger in varenda liten händelse på Facebook för att antagligen få uppmärksamhet och att alla ska undra.. Finns det något annat ställe som saker sprids på fortare än där? Förlåt jag bara gnäller, men jag blir störd i huvudet!

Men för att jag skulle få upp humöret efter skolan ställde jag mig i köket och gjorde en satts med chokladbollar. Hur mumsigt som helst och det är bästa sättet att skapa ork till att plugga så det blev lite gjort på andra världskriget i alla fall. Nu tänkte jag faktiskt städa till grunden på mitt rum för det var en hel vecka sen nu, usch då! Jag satte precis upp min adventsstjärna i fönstret också. Så nu är det julkänsla!

Kommentarer
frida säger:

håller med! så irriterande <33

2010-11-24 | 18:00:46
Anonym säger:

allihopa är patetiska.

2010-11-25 | 14:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback