2010-05-21

Sha!

Morgonen började med att jag fick veta att Tommy var på väg att skuta grannarnas katt, haha hemskt! Den höll uppe oss allihopa, den bråkade med våran katt så dom skrek som bara den haha. Idag har skolan varit okej, hade matteprov och både jag och Frida känner oss säkra, så de gick nog bra :)
Det var ju som sagt önskevecka i maten denna veckan så vi fick tacos och de var super! När jag och Daniel hoppade av bussen nu spöregnade det, så när jag kom in var min oranga tunika nästan röd för den var så blöt! Nu ska jag byta om och sätta på mig något mys, ovanligt min faktiskt! Ska städa mitt rum också för i morgon är det ju den stora dagen IIIH :D Jesper kommer hit i dag med sen ska vi bort till Jakob och Julia och leka med dom och äta lite mat, ska bli jätte mysigt! Hörs sen :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback