2010-05-11

Hallohallå! Dagen började med en slapp svenska/solektion med Björn. Efter det var de no med vikarien Kalle som snackar i ett! Så vi gick till datasalen för att leta på datan istället för i böckerna, men jag och Ellen tittade bara på killarna när dom spelade, haha alla skriker och är as arga :P Hemkunskap nästa, där gjorde vi hamburgare och klyftpotatis och jag och Ellinor skulle steka piffar. De blev ett hav av fett i stekpannan! :) Matte och franska i sen slutade vi. Fick höra att de va negerbollensdag i dag så jag blev så sugen att jag va tvungen att göra de. Så nu står dom i kylen, men jag är inte sugen på dom längre. Det var bara kul att göra haha, med Rolandz i bakgrunden så! Nu ska jag strax börja plugga. Byebye <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback