2010-05-05

Suck! Nu vaknar jag efter att ha sovit i 2,5 h. Inte kul. Kommer inte sova ett skit i natt och har egentligen inte tid att sova. Här i Sverige går vi ju i skolan!

Idag fick vi sluta tidigt, eller halv 2 för sista lektionen var inställt. Det är ju kanske inte helt fel. Och i morgon slutar vi 10 i 2, denna veckan har varit eller är lite knas! Ellinor har varit sjuk hela veckan och lilla Jullan som har körtelfeber stackrn! Men de värkade som hon skulle till skolan i morgon!
Förlåt för att jag är dålig att ta bilder men i helgen ska jag ju till Öland så då kan du bereda dig på en hel radda med bilder!
Nej, nu ska jag göra nytta för ikväll har man inte tid med sånt för klockan 20.00 är det Anna Anka och 21.00 Andra Avenyn så nu är det bara att plugga på . Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback