2010-05-04

Tisdagar sucks! Alla lektioner i dag var lama men rasterna är alltid lika busiga. Efter maten kom Ludde fram ivrig som han var: Det brinner i killarnas omklädningsrum :D Clara hoppar upp över lycklig, BRANDBILAR och BRANDMÄN! Halv springer till idrottshallen, brandmännen kollar egenom men de var ingen eld. Jag vet inte riktigt vad det var. Lite besviken blev man allt!
När jag gick hem från bussen började det hagla skit mycket, jippi på det! Så när jag kom hem vart jag en aning blöt och kall. Då va ju det enda sättet att bli glad på var att baka kladdkaka. Tillomed min doktor säger att de är bra för mig att baka så man får tänka på bara det och inte massa annan skit som händer :) Nu ska jag ner och smaka den sen lägger jag mig i sängen och tittar på The Hills <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback