Wonderwall - Oasis

Hejsvejs! Gårdagen blev inte så roligt som vi hoppats på men de funkade ändå ;) Vi åkte ut till brottet och redan utanför blev vi lite skäptiska, dom flesta var småå! Vi satte oss där och åt chips och lyssnade på musiken sen gick vi till Burger King och satte där en stund sen tog vi bussen till stan och satte oss på donken. Vid 11 gick Ellinor och jag hem till mig så sov hon här. Idag vaknade vi vid 12 och gjorde oss iordning och gick ut på stan. Träffade Ellen och Jullan i stan med. Så nu är jag hemma, är skit trött he he! Ikväll ska vi till furran, vi ska inte bada utan bara vara där och ha de mysigt :P Sen efter det ska jag hem till momma så nu måste jag packa mina grejer. Kommer inte in till pappa innan Öland så det gäller att rensa hela garderoben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback