glad glad glad!

Oooh yeah! Humöret är veerkligen verkligen på topp nu. Inte varit så här bra på länge :)
Vi hade som sagt tävlingarna på ÖD istället, det gick gallant om jag får säga det själv, vi vann! Men jag och Danne skulle med bussen så vi hann inte med några priser som var en kexchoklad. menmen.. ;) Jag och Danijel gick runt på stan från 11 till halv 2 tillsammans. Letade skolavslutningskläder till oss båda och han hittade en jätte fin rosa shorta som jag tror han skulle köpa. Efter Danne gått kom Fia och hjälpte mig och då hittade jag en rosa blus på Vila och ett par skor från DinSko. Jag är rätt nöjd faktiskt. När jag kom hem satt lilla Jeppe på trappan och väntade på mig. Vi spelade Ps2 hehe. Åkte bussen till Sennan sen så nu i kväll har vi varit och fixat inför Sofias studentfest som är på fredag. Så jag är rätt utmattad efter denna dag. Ska ner och äta nu sen blir det bumms i säng.. Puss och hej!

En snygg bild på Ellen Milos och Jonte på en station. :)

Här är också min konfaklännig som jag köpt för ett tag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback