2010-06-19

Heej! Igår kom Julia hit vid 9 tiden, vi kollade igenom alla mina gamla brev som jag fått när jag var mindre. Haha dom är för söta :) Somnade till Horton och vaknade av hagel. Det dånar som bara den på mitt rum när der regnar och haglar. Vi tittade färdigt på Horton och åt frukost och nu har hon åkt hem. Idag ska jag bara vara hemma, kanske packa lite. Måste titta på Victoria och Daniels bröllop också! Ikväll ska vi sova hemma hos Anna, det var tänkt under stussen men de blir nog inne ändå ;) Nu ska jag pyssla lite med min bok, jag ska sätta på lite bilder och lite så, jag ska ha med mig till Öland som jag ska skriva i om alla dagar. Jag ska också packa in mina små blåsor..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback