Jag är hemma!

Då var man hemma igen, inget att hurra för kanske.. Det enda positiva är att träffa kompisarna här hemma igen som jag saknat väldigt mycket!
Dessa tre veckor har varit det bästa som hänt mig kan man kanske säga! Har fått 50 nya underbara kompisar och några som blev lite extra. Ni är bara för bäst!! Ser fram emot att träffa er!
Jag har lagt in alla bilder på fb så jag lägger bara in dom speciella här :)



De första dagarna tog vi en himla massa foto :)

I Borgholm

Den 24 Juni var det tydligen julafton och här står Felicia och Jouline på "julgranen" som vi dansade runt senare på kvällen.

Jag och Felicia busade på lekplatsen.


Glada girls på midsommarafton!

Emma, Jag och Hanna en riktigt flummig kväll :)

Några kvällar innan dopet gick vi ner och kollade vart vi skulle döpas.

Under tröjskrivningen fick Andreas tag i kameran.

Hårplattning pågång.

Isac hade ansvar över att mitt hår skulle bli platt. Och jag och Jouline hade Felix, Isac och Gustafs :)

Flexan säger plopp!

Sistakvällen, Gurra och Fillefjonkan är verkligen kärleksfulla

En engång fick Guståå tag i kameran och tog kort på sig själv.
Tanterna i köket tyckte vi drack för mycket :o

Konfirmanden

Kramringen va inge kul!

Måste säga att jag tycker om er otroligt mycket! Jag saknar er så mycket! Men snart så tar vi tag i detta och då ska vi träffas :) Puss på er<333

Kommentarer
Cissi :) säger:

Vart har Jouline köpt sin t-shirt? ;O;O;O Cissi wantz!! ;D;D Välkommen hem förresten när ses vi sötrumpa? :D<3<3

2010-07-13 | 23:47:15
Bloggadress: http://randome.blogg.se/
sofia säger:

men gud vad jag saknar alla! Och dej lilla busunge! Gutt att du har dragit ihop ett gäng till strandfestivlen! det gillas:D Kramkram!

2010-07-26 | 08:54:43
Bloggadress: http://enbusigsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback