2010-01-18

Shofadderitta!
Idag hade vi bara 3 lektioner som var på förmiddagen, svenska med Björnen, Engelska och Idrott. På idrotten spelade vi volleyboll. Idag var de faktiskt lite roligare än vanligt hehe.. Efter maten var det skridskor! Usch vad tråkigt det var.. Jag suger på att åka skriller med, så jag såg väl ut som bambi på hal is! Jag och Jelena gick ganska tidigt därifrån och satte oss uppe i omklädningsrummen, hennes pappa hade tydligen slipat av hennes taggar på skridskorna så hon va helt förtvivlad och arg haha.
Nu sitter jag hemma i långkallingar och fryser som en galning :o Ikväll är de Paradise hotel, och de får jag inte missa! :*

vi är tuffa!<3


Kommentarer
jeellee säger:

fyfan för skrillorna!, och så trillade jag mitt på skolgården också, dålig dag! :O <3

2010-01-20 | 15:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback