2010-02-02

shoflöjt!
Idag har skolan varit som vanligt, förutom att vi hade so/sv istället för no. När jag kom hem gick jag ut i snön igen. Det är riktigt skönt att bara gå. Lite foto också! Tog en kopp te när jag kom in. Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Det snöar massor! Som tur är har vi studiedag i morgon. Skulle vara med Frida på stan i morgon, men jag får nog meddela henne att jag inte kan komma någonvart. Det skulle ju snöa jätte mycket i natt.. Ikväll är det Paradise hotel final. Och jag vet redan vem det är som vinner och jag är inte glad!

 

               

 


Kommentarer
Pettör säger:

FINNA BILDER !!!!

2010-02-02 | 18:36:39
anna säger:

Clara du tar så fina bilder!

2010-02-02 | 21:25:59
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback