2010-02-17

Shofadderittan!
Jag har precis lärt mig allt vi ska kunna inom grammatik i svenska till provet i morgon, så nu känner jag mig lugn! Har även gått igenom engelska grammatiken lite också. Jag har tillomed börjat äta på sälengodiset! de är inte bra alls :o När mammsen kommer hem tänkte jag följa med henne ut och gå en sväng. Skolan har varit som vanligt i dag, skriller på idrotten, musikalisk so och rolig no.

jag filmade på so lektionen, men den fick jag inte lägga in så de fick bli bilder från den. Kvallen är ju inte toppen :p

Vi 5 forever! :D

Kommentarer
anna säger:

Det är därför man ska köpa godiset precis innan man åker! haha :D

2010-02-17 | 20:26:01
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/
sMällen säger:

Slara, Pillisnor, Milås, Dane & Smällen is the shiieeeeet :D

2010-02-18 | 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback