Sjuklingen Funderar..

Nix pix, jag mår inte bra nu heller.. Huvudvärken sitter minsann i. Och vad sysselsätter jag mig med då? jo tittar på Eclipse som jag inte sätt förens nu. Den var hur bra som helst och jag rös hela tiden! Jag tittade också på Dumma mej som var jätte gullig haha! Nu har jag äntligen kommit till mammsen i skogen och här är det verkligen lugn och ro vilket är väldigt skönt när huvudet gnager. Det blir ingen skola i morgon heller så jag får se vad jag kan hitta på, ligga i sängen. De låter mysigt men det är inte så himal kul längre. Jag vill till skolan!! Men men sånt är livet. Ska gå ner och borsta gaddarna nu sen ska jag försöka sova. Puss
Måste bara säga det också att nu när jag legat hemma har jag börjat tänka på mitt tråkiga hår och funderar på att klippa det runt axellängd till nyår.. vad tror du? Jag måste påpeka också att Lauren är skit ful i det håret!

Kommentarer
nathan säger:

Ful? :P Skit snygg ju! Du jag funderar också på det, ska vi köra? ;) <3

2010-12-08 | 14:21:51
Bloggadress: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback