Merry Christmas!

GOD JUL ALLIHOPA! :) Jag hoppas att alla har fått en del av det ni önskade er för det har jag! Helt perfekt må jag säga. Sov hos pappa till julafton så då blev det tidig julklappsöppning och jag fick bland annat min lilla HTC Wildfire, jag är hur glad som helst och jag fick också Håkan Hellströms fotobok, lycka! När jag kom hem till mamma senare på kvällen fick jag min vita pärla, en tv. Den brummar och är lite knas så den ska nog lämnas tillbaka eller fixas, men fin är den! Idag har vi haft julklappsspel och jag fick det jag ville ha - Halv åtta hos mig kokboken. Så nu ska här lagas mat!
Efter all denna mängd av julmat och julfirande sitter jag i min ensamhet med chokladkartongen i knät och tittar på Charlie and the chocolate factory och ska strax poppa lite popcorn. Jag lägger in lite bilder på några av mina julklappar och annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback