Äckel Päckel!

Hejhej! Ligger för tillfället i sängen och om ca en halv timme åker jag till Rebecca och träffar några kära vänner. Det var ett tag sen vi var allihopa sist så det blir kul!
Idag har vi varit ute och gått vilket var väldigt skönt efter som jag har varit inne sen i lördags. Men när vi var ute tappade jag känseln på mina ben och när jag kom in var jag helt röd som strax gick över till vita fläckar. Panik! Jag hoppade in i duschen och så ont det gjorde. Det vita har försvunnit men det gör så otroligt ont! Det var någon typ av köldskada. Jag tog kort på det men jag tror inte jag vill lägga upp det här ;) Måste säga att jag inte sätt något så äckligt på min kropp förut :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback