I like it..

Heeeeeeeejhoo! Jaa Clara är trött som en bäver.. Gårdagen blev bra hård. Vi kom dit vid kvart i 6 och då började vi blocka fram lite och så, sen började det roliga- koka kaffe! Jippi. Skit kul verkligen, typ 10000 kannor skulle fyllas med två kaffekokare :P Jo men de blev kul i slutändan när både jag och Julia var döttströtta, livebandet satte igång och alla gäster fått i sig en hel del alkohol hehe. Vi gick hem vid 11 tiden så somnade vi nästan till Barbie och nötknäpparen ;)
Vi tittade på Sjöjungfrun 2 idag, inte så bra som jag hoppats på haha!
Haha, Vi åt lunchen ute idag hos Jullan så när alla var klara började det regna och då kom någon med världens korkaste idé, att vi skulle sitta kvar och se vem som ger sig först. Jag hade handikapp eftersom min buss gick då om 10 min. Men om jag minns rätt var det Nathan som vann, grattis hörrö! Nu ligger jag i min säng och känner mig död både fysiskt och psykiskt. Benen, halsen, huvvet, fötterna... Jag ska sätta på en film nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback