Onödigt vetade.

Goddagens! :D Sitter här med världens ömmaste hals och dricker te. De är inte bra att sova med öppet fönster, man blir sjuk :o Men men.. Skolan idag har i alla fall varit rolig! Simmade på idrotten som var första lektionen vilket var meeega kallt! Sen var det bara vanliga lektioner men dom gjorde vi roliga :) Och hk sista. Jag kan ju meddela att jag äter som en häst! I matsalen åt jag först den vanliga maten, en tallrik med fil och en himla massa stekpotatis som stod i mitten av bordet. Sen på hk'n min egna mat sen Fridas räster och allt som fanns på bordet. Snacka om att bli mätt! Nej nu ska jag snart ta tag i franska och engelskaboken och börja plugga, hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback