2010-04-16

FREDAGSMYS i massor!
Hade lite sovmorgon i dag som jag inte kunde utnytja pga bussarna. Började alltså 08.40 och åkte bussen in till teatern, där tittade vi på en teater som hette Gul måne eller något sånt, Cecilia Ljung som spelar Maja Gräddnos i Pelle svanslös var med bla. Det var riktigt dålig om jag får säga så, jag var nog inte ensam om att tycka de! När vi kom tillbaka till skolan hade vi bild, mat och b-språk sen slutade vi. Åkte in till stan och fikade på Espresso House med Anna, Rebecca, Ellen och Frida. Det var super trevligt! :) Sen gick vi en sväng på stan och nu är jag hemma och har precis städat färdigt mitt rum. Ikväll ska Julia, Jakob, Anton och kanske Petter hit och tittar film eller vad vi nu ska göra. Kul ska det bli i alla fall. Denna fredagen har varit jätte mysig än så länge! <3

Bilden är lånad från Anna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback