Oh Happy Day

Hallå! vad är detta för skitväder? SOL! Dagen har inte varit så värst kul heller.. Första lektionen hade vi nationella i matte som höll på i nästan två timmar och sista lektionen hade vi noprov. Shiho vad kul.. men det skadar väl inte med tanke på vad helgen har att bjuda på! I morgon förmiddag beger vi oss över till Öland!!! Återträff och läsa mera med världens underbaraste konfirmatio, detta har jag verkligen väntat på. Det är helt underbart när man ser alla inlägg på fb som innehåller ordet återträff, hihi :) Packningen går inte så bra och rummet ser hemskt ut. Det är inte min grej att packa även om jag gör det en gång i veckan.. Jag får faktiskt skylla på att man inte vet hur vädret blir när det gäller packningen!
Mitt humör är verkligen på topp, mitt ansikte är ett fett stort smile av massa olika skäl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback