21.48

Usch, plugga är jag verkligen inte skapad för. Det är så stört tradigt! Men nu är klockan mycket så jag sa åt mig själv att lägga ner skiten. Jag har lagt på mig en fruktansvärt äcklig förkylning så jag pratar som en anka, svullen på hela kroppen och har ont i huvudet men jag kämpar. Nu tänkte jag slänga in några av Fridas bilder sen vi var och firade Ellinor och även en bild från när vi hade fotomys hos Becca. Puss och Kram

(det är tur att jag inte har världens oskyldigaste och barnsligaste utseende)

Kommentarer
Frida säger:

Svar: Amen det är svårt att hänga med när man är pluggis ;) ska bli bättring snart ska du se <3

2011-03-31 | 18:03:02
Bloggadress: http://Twelvemonths.devote.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback