Litet Tips Bara

Hur man plågar sig själv långsamt på bästa sätt: 1- lägg dig på Tylösand i ca 6h och det ska vara ca 1000 grader varmt. 2- din hudfärg kommer bli ungefär som en koktkräfta. 3- åk till Tylösand ännu en gång. OBS! försök att skydda dig så mycket som möjligt. 4- smörj sedan in dig med aftersun ungefär var 30 minut. Så där! Du ska se att det bränns som tusan och du kommer få självmordstankar upprepade gånger..
Ja mina kära läsare ni förstår nog hur mitt liv ser ut just nu. Jag sitter ensam i min säng och tittar på film och känner mig som en gammal tant. Jag har sjukligt ont på både mage, lår och rygg. Så där lagom kul.
Ni är bra!

Kommentarer
anna säger:

Du är rolig du clara! Älska bilden föresten, den gör mig nostalgisk på nåt sätt! <3

2011-06-30 | 18:42:15
Bloggadress: http://annaheterjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback