Helgen

Då så, då var denna helgen nästan avklarad. Roligt har det varit i alla fall!
I fredags efter skolan åkte Becca och Julia med mig hem, åkte sen in till Wild West med de andra tjejerna. Super god mat, mycket skratt och prat. Efterrätten blev en glass på donken.. Gick en sväng stan sen hem till mig och "tittade" på film, 5/6 somnade.
I går, lördag, fick vi bära bära bära för flytten till den nya lägenheten. Så om någon vecka är det dax att packa upp allt. Det är lite pest och pina just nu alltså, armarna gör ont! Som avslutning på en tröttsam dag blev det film hemma hos Anna med Rebecca och Frida. Vi tittade på Psalm 21, en svensk mega äcklig film. Lite b måste jag ju faktiskt få lov att tillägga. Kom hem vid halv 12 och min dumma mobil och facebookchatten höll mig vaken vi kanske 2h. Jag har ju bara mig själv att skylla?
Idag blev det upp stigning vid 8 för sen var det gudstjänst och sälensnack. Nu närmar det sig. Woho!
Nu ska jag städa i ordning mitt rum sen ska jag packa upp min tv som har kommit och förhoppningsvis ska den funka för jag vill titta på film!
Jag lägger in bilder från WW. Obs! Bilden på mig när jag ser allmänt efterbliven ut är endast för att Anna ska skulle göra sitt inlägg, Kolla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback