GOD JUL

Jag är en helnöjd tjej som absolut inte kan klaga! Tomtebesöket var som alltid lika spännande. Hade min 5åriga rädda kusin fastknipen i knät och den andra lilla tösen hjälpte tomten att läsa. Lite avundsjuk blir man på alla dessa fina leksaker och annat man fick när man var liten men jag är som sagt helnöjd över det jag fått. Min efterlängtade HPI of Sweden mössa som sitter som en smäck, jag fick min mjukstart i samlandet på Pip-porslin = fyra helt underbartfina muggar, bättrade även på julkalenderssamlingen med Ture Sventon, en fototidning, pengar, nyckelring, pyjamas osv. Ska strax krypa ner i bädden och starta TS, lycka. I morgon kommer bonussystrarna med famlijer och då blir det julklappslekar och godmat. Tjing

Kommentarer
Am säger:

2011-12-24 | 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback