Nej, vi var luft, luft och inget mera!

Vart tog min sovmorgon vägen? Jag vaknade vid 8a av allt dåååån! Om man ska bli hörd i mitt rum när det regnar och åskar måste man tala VÄLDIGT högt.. Jag kunde nämligen inte somna om efter det...
Igår kom vi från skolan redan klockan tio. Gick hem och sov sen blev det lunch på staden med fina Frida, blev även lite shopping på det. På kvällen var vi på tonår hemma hos Anne och Calle från Immanuelkyrkan. Afrikatema och krokodiljakt med paddling och krypskytte. Det varma vädret och den afrikanska maten gjorde det kalas och jag tycker även om mina vänner skarpt!
Snart kommer dem små systerbarnen som ska sova över inatt.. Kommer bli mycket gos och mys.

Kommentarer
Sara säger:

sv: tack clara! :D du också!



så himla synd att vi inte kom i samma klass..

vår nuvarande klass suger! men jag, anna & mollie ska byta till er klass :) tror vi i alla fall.

vi kommer INTE överleva tre år i denna klassen! :o

2011-08-28 | 01:18:26
Bloggadress: http://photosphere.webblogg.se/
Sara säger:

sv: ja, så kul! :D haha, nej precis ;) men kommer det inte bli pinsamt (för oss) om vi bara bytar precis efter vi har kommit i vår nya klass.. ? vad tror du? :s

2011-08-28 | 16:43:54
Bloggadress: http://photosphere.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback