...och ät va fan du vill!

Shohej! Kom hem från gymmet 1h sen, var där med Annisen! Sitter nu nyduschad, i mammas enorma munktröja och fyller öronen med Oskar Linnros. Gott!
Denna dagen har varit knasig! haha. De började med spöregn så jag fick åka med pappaPer till skolan. Första lektionen var utan lärare så vi satt i ett grupprum och gjorde manus till engelskafilmen. Efter den lektionen stötte jag på lilla Gustav som räckte fram en penna och bad mig att skriva på hans arm men AJ! så slänger jag pennan på golvet efter ha fått en regäl stöt i fingret. De roade honom i alla fall! Därefter no med no kungen Mattias. Han är riktigt härlig! So utan Björn blev debatt mellan Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt, så himla tråkigt! När man tittade sig runt om i klassrummet såg man nog ingen som tittade på skärmen.. hehe. Efter vi slutat åkte jag och Anna till Friskis och tränade. När vi satte och vänta på bussen hem sa jag: Åå när jag kommer hem skulle jag vilja ta en cornflakeskaka, men de känns så onödigt att träna om man ändå äter massa skit.
Anna: Mitt motto är: Träna mycket och ät va fan du vill! Haha som jag skrattade när hon sagt de! Du är för härlig Anna :)

Nu ska jag städa undan alla kläder som ligger på golvet sen i morse sen ska jag titta på Idol. Hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback