I keep dancin' on my own..

Holabadola! Regn regn regn... blir man trött eller blir man trött? :o
Vanlig dag i skolan kan man väl säga. Bara att jag har varit gråtfärdig hela morgonen tills efter maten. Då kom det minsann! Haha vi har gjort hyllningstal och när Ellen läste upp sitt började jag gråta! Fick en kick av avundsjuka och trötthet.. Lite lustigt faktiskt. På engelska lektionen började våran grupp prata om hjärnceller och Frida lägger in kommentaren: Men hur många har man då? :o Hahah som vi knäckte oss allihopa! :) Kul att veta va? ;)

Klippte mig efter skolan idag. Jag gick mot strömmen och klippte hellugg! Inte många som tyckte det men testa måste man väl få göra :) Såg ut som en tant när jag kom ut där ifrån men nu har jag fått fixa till de och plattat de så jag får hoppas att de duger!

Kommentarer
Cissi säger:

Men clara då.. Då får du ju lägga upp en bild så man kan få yttra sig om ditt hår ;D<3<3

2010-09-20 | 20:21:24
Bloggadress: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback