2010-01-27

Hejhopp!
Idag har det snöat och blåst som bara den!
Lektionerna har varit som vanligt.. Efter skolan gick jag in på Vero moda till Sofia och tittade på byxor som hon köpte till oss båda. Sen träffade jag Jeppan, så gick vi hem till mig. Vid kvart över 5 gick vi ut för att ta bussen till Sture, men precis när vi kom till Österskans gick den sista bra bussen, så Jesper tog beslutet att vi skulle gå dit :o Vi kom fram efter en hel del krongel haha. Där träffade vi Jonna, Fiffi, Natha och dom andra tjejerna. 3orna var super duktiga! De är nästan så jag vill välja de som gymnasieval! Tog bussen tillbaks till stan och nu sitter jag i sängen och tittar på En annan del av Köpnig! Shit vad jag älskar Tobbe haha så skön! :D
 puss :*


Jag och Hanna tog en promenix

Danneboi, Ellinor och Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback