2010-01-31

När alla åkt hem städade jag rummet och la mig i sängen under filten och satte på Lejonkungen, super skönt! Jag märkte att jag blir lika närvös i en barnfilm som i en skräck film när det händer något "läskigt" tex. när hyenorna försöker döda Simba och Nala. Jag blir skit nervös! När Simbas pappa Mufasa dör, då gråter jag.. Haha jag förstår mig inte riktigt på mig ibland. Nu har jag i alla fall ätit, bestämt kläder till morgondagen och ska strax packa idrotts kläder. Imorgon är det volleyboll tunerig, 8As tjejer vinner höhö..
Det var mycket program på tvn ikväll som jag vill se såg jag nu, Blåsningen vid 8a, En annan del av Köping vid halv 9 och Wallander klockan 9, ja kvällen är fullbokad. Synes, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback