2010-02-04

Shabba Shena!
Kl 9 i morse gick bussarna med alla 8or in till stor staden. Där tittade vi på Hata Göteborg, jag tycker inte den filmen är så bra men med sällskapet jämte som var Hanna och Anna blev den genast rolig haha! Efter skolan så åkte jag med Julia hem och hade det mysigt. Åt i en evighet som vanligt, man har ju mycket att prata om. Kl 6 skulle vi upp till dansen men ingen av oss orkade, och Nathalie hade kommit hem så då ville vi ju prata lite med henne. Nu är jag hemma och packar för fullt.. en litenhehe, jag behövde  paus. I morgon ska jag in till stan med Julia och shoppa lite, och jag ska köpa toning. Julia ska fixa det på mig sen ska jag till Jesper på kvällen var det tänkt :) 



Kommentarer
anna säger:

en potatisskalare haha! :D

2010-02-05 | 16:07:11
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback