..I'm Having Such A Good Time..

Godkväll folket! Dagen har varit helt okej, man har i alla fall stått ut :) Vi hade luciaövning m.m. och på söndag-måndag gäller det.. Ikväll har jag bara varit hemma med min kära familj, spelat wii, tittat på film och ätit godis, de kallar jag härligt! Jag ser nu på fb att det var Jay som vann Idol? Jag tittade inte på det för jag tycker inte om någon av dom så de spelade mindre roll. Det blir väl antagligen Minnah man kommer få höra mest ändå som det alltid blivit med 2orna? Men men, tröttheten har tagit över mina sinnen så jag ska ta mig en lur. I morgon blir det sen upp-stigning och begravningen hålls i skolböckerna. Godnatt <3

I morgon blir det också time för min andra hälft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback