Syggast i stan

Om man skulle ta tag i ett inlägg..?  Har inget minne av vad jag gjort mer än att jag blivit lite sjuk. Hostar som en annan... och hes är jag med. Kan väl nästan säga att jag får skylla mig själv när jag går i kalla jackor och tränar när jag väl är sjuk. Var på ett afropass i går eftermiddag och de gick som de gick men jag ger inte upp -ska följa med mina kära klasskompisar Kristin och Felicia till gymmet ikväll så jag får väl se om jag är skick för att gå till skolan i morgon.
Jag klickade precis in på Angelicas blogg och dog direkt... Hon har använt hårmascara! Tycker det är så grymtsnyggt men jag har inte känt att det varit någon ide på mitt korta, jämnlånga och blonda hår men sheenare så snyggt det var på Angelica! Hoppet är återfunnet och jag ska klippa bort minst en decimeter igen och bli platinablond. Kanske att jag köper mig en eller två mascaror. Så snyggt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback